Следвайки стъпките на веригата Starbucks, която пусна подобна програма миналия октомври, Кока-Кола обяви тази седмица, че ще позволи на хората да си подаряват едноименната напитка чрез микроблогинг социалната мрежа Twitter. 

Промоцията, наречена "Tweet-A-Coke", позволява на потребителите да туитнат линк към приятел, който след това да им позволи да поръчат напитка в някои от участващите Regal Cinemas кина. За да може да се изпрати напитката, потребителите ще трябва да позволят свързването на Twitter акаунта си и след това да въведат информация от кредитните си карти. 

След това туитът, които потребителите са изпратили, ще се появи в собствените им акаунти и в тези на избрания приятел. Той получава електронен подарък за Кока-Кола, който ще може да ползва в избрани локации. Всеки подарък струва минимум 5 долара, но количествата, които могат да бъдат поръчвани, са неограничени. На този етап програмата се предлага само в САЩ. 

Изображение: WILFREDO LEE/ASSOCIATED PRESS

Вижте: Amazon ще конкурира Square с разплащателна платформа

Тагове: