Според информация на Gartner таблетите с Android са отбелязали сериозен ръст в продажбите, достигайки пазарен дял от 62% за 2013 г. Интересно е, че общите продажби на таблети са се увеличили с 68% спрямо 2012 г.

 

„През 2013 г. таблетите се превърнаха в масов феномен. Голяма роля за това имат устройствата с Android, които са по джоба на масовия потребител, но и предлагат адекватни параметри, обяснява Роберта Коза от Gartner. „С насищането на пазара през 2014 г, производителите трябва да се фокусират върху потребителското изживяване и стойността на екосистемата – неща, които са отвъд хардуера и цената, за да могат да си осигурят последователи на марката, но и разграничаване от конкурентите“.

 

Според данните на Gartner таблетите с iOS са отбелязали сериозен спад в продажбите – от 52.8% пазарен дял до 36%. Продажбите през 2013 г. са достигнали почти 70 млн. бройки. При таблетите с Android се наблюдава обратното – през 2012 г. са продадени 53 млн. бройки, а през 2013 г. - 120 млн. бройки. На трето място остават таблетите с Windows (пазарен дял от 2.1%). Въпреки изоставането в продажбите, Apple имат и повод за гордост – iPad Air беше отличен като най-добър таблет на MWC 2014.

Ето как iPhone 6 може да се превърне в най-иновативния смартфон на 2014г.

Тагове: