Сега, след като ваксината срещу COVID-19 от Pfizer/BioNTech получи официално одобрение от регулаторите в САЩ, Apple засилва усилията си да насърчи служителите си да се ваксинират. Apple обаче все още се спира пред това да налага задължителни ваксини - нещо, което други технологични компании като Google и Facebook вече са направили.
Както бе съобщено днес от Bloomberg, Apple изпрати нова бележка до служителите си с молба всички служители да получат ваксина за COVID-19. Компанията също така стартира нова вътрешна уеб страница и „организира вътрешни разговори“ по този въпрос.
„Apple моли всички, които имат достъп до ваксината и са в състояние да се ваксинират, да го направят възможно най-скоро“, се казва в бележката, изпратена до персонала в четвъртък вечерта. Сумбул Десай, вицепрезидент на Apple по здравеопазването, и Кристина Распе, вицепрезидент, отговарящ за недвижимите имоти, също водят разговори, за да насърчат служителите.
На уеб страницата, насърчаваща ваксините, Apple се фокусира върху продължаващото разпространение на варианта Delta, както и одобрението на регулаторите за ваксината на Pfizer/BioNTech. Apple си партнира с Walgreens в САЩ, за да предложи „ваучери на служителите и техните семейства за ваксинация“, и предлага ваксинации на място в офиси в Силициевата долина и Остин, Тексас.
Що се отнася до това, защо Apple се отказва да налага ваксиниране срещу COVID-19, Bloomberg предполага:
„Въпреки че тази кампания бележи най-големия тласък досега за ваксиниране на персонала, Apple все още не изисква служителите да го правят - за разлика от компании като Google и Facebook Inc. на Alphabet Inc. Apple посочи поверителността на служителите като причина. Компанията също има офиси както в републикански, така и в демократични щати, а налагането на ваксини може да бъде трудно в някои региони по политически причини.“
Говорителка на Apple не отговори на искане за коментар.
Поради продължаващото разпространение на варианта Delta, Apple по-рано този месец забави връщането си към присъствена работа, заявявайки, че не очаква да възобнови редовните си дейности до началото на 2022 г.
Снимка: Apple
Виж още: Цялото удоволствие с марката Cyberpunk 2077 ще ви струва над 2000 долара