Разходите на Apple по създаването на оригинално мултимедийно съдържание могат да достигнат до феноменалните 4.2 милиарда долара към 2022 г., прогнозира анализаторът Джийн Мюнстър от Loup Ventures.

Целта на гиганта е да се бори за място в привлекателния сегмент на стрийминга на видео по поръчка, както и да ребрандира своята платформа Apple Music. Сред първите нови продукции са Amazing Stories на Стивън Спилбърг и нова комедия с Дженифър Анистън и Рийз Уидърспун.

Но ако 4.2 милиарда ви се виждат много, то това всъщност е само върхът на айсберга. За сравнение Amazon може да задели 8.3 милиарда долара за същото време, а Netflix - 6.8 милиарда долара.

Мюнстър очаква новата версия на Apple Music да заработи до 2 - 3 години и да бъде много по-всеобхватна от обикновена услуга за музика. В крайна сметка всички тези усилия са част от стратегията на компанията да разчита повече на приходи от услуги, отколкото от устройства. Към 2017 г. услугите, които Apple предлага, ѝ носят само 17 процента от всички приходи и тази цифра трябва да се увеличава. За следващите няколко години анализаторът предрича, че тези приходи ще растат с двуцифрени стойности, завършва Variety.

Тагове: