Според новото проучване на маркетинговата компания Counterpoint за продажбите на умни часовници Apple в периода октомври – декември 2020 г., Apple все още е неоспоримият лидер в сегмента. На годишна база продажбите са се увеличили с 1.5 процента, като почти половината от тях се падат именно на Apple. На второ място идва Samsung c 10 процента пазарен дял, следван от Huawei c 8 процента, Fitbit със 7 процента и BBK с 6 процента, които допълват марките в топ 5.

Анализът подчертава, че комбинираните продажби на Apple Watch Series 6 и Apple Watch SE през последните три месеца на 2020 г. възлизат на 12.9 милиона бройки. Най-продаваният модел на Samsung e Galaxy Watch 3, докато Huawei отчита най-голям растеж на годишна база от всички играчи, но това може да се промени след продажбата на дъщерната марка Honor.

Именно през миналия месец Apple премина границата от 100 милиона продадени Apple Watch бройки.

Според Counterpoint средната продажна цена на глобалния пазар за умни часовници върви нагоре заради по-скъпите модели на компании като Apple, Samsung и Huawei и се очаква тази тенденция да продължи и през 2021 г.     

Снимка: Apple

Виж още: Google Smart TV ще поддържа и режим "глупав телевизор" за тези, които не обичат модерните технологии

 

Тагове: