Версията за разработчици на операционната система OS X Yosemite изглежда става доста популярна, а дори не е достъпна официално за крайните потребители.
0.2% от рекламните импресии в Северна Америка за периода 2 юни - 2 юли идват от устройства с OS X Yosemite, твърди ново проучване. Това всъщност са почти четири пъти повече Mac устройства с бета-версия на Yosemite, отколкото миналата година с бета-версията на OS X Mavericks.
"През първите три дни от пускането на първата бета-версия на OS X Yosemitе пазарният дял скочи значително, достигайки 0.15% от целия интернет трафик, генериран от Mac OS X в САЩ и Канада", твърди Chitika. "Този резултат е впечатляващ, особено имайки предвид, че миналата година бета-версията на Mavericks достигна само 0.05% дял след 30 дни от пускането на пазара. Увеличеното ниво на агрегирана активност от Yosemite вероятно е заради значителните промени в тази версия на операционната система, което от своя страна води до любопитство у разработчиците."
Важно е да се отбележи, че тази година Apple не лимитира групите потребители, които могат да тестват новата версия на операционната система. Компанията пусна регистрациите за тестването на публична бета-версия на Yosemite веднага след WWDC, но тя още не е достъпна, така че няма как да влезе в тази статистика.
Третата бета-версия на Yosemite излезе вчера, като се очаква Apple да пусне още няколко ъпдейта преди пускането й за крайните потребители.
Друга интересна статистика на Chitika показва пазарния дял на всички версии на OS X в момента:
Вижте: Функцията Handoff в OS X Yosemite може да не е достъпна за всички Mac-ове