Тази седмица Tumblr представи своята на нова инициатива Creatrs Network, която има за цел да даде повече възможности на креативните потребители да печелят пари. На официалният сайт пише, че тя ще бъде тук много скоро, но не е посочена точна дата. От компанията казват, че са били провеждани текущи тестове на тази нова „мрежа“ в продължение на цялата 2014 година и вече се е използвала за стартиране на успешни рекламни кампании на Axe, Gap и Olay.
От Tumblr се надяват, че компаниите ще се възползват от Creatrs Network, вместо да предпочетат да използват стандартни реклами. Общо взето, това, което ще получат потребителите, е по-добре стилизирани GIF файлове, които са направени така, че да имате желание да ги споделите в сайта си. Tumblr наистина искат да направят рекламите да изглеждат като произведения на изкуството. Създателите в Creatrs Network ще получат предписания и връзки към тяхната страница (в допълнение към реалното възнаграждение за своя труд).
От Tumblr работят със стотици артисти, които работят по конкретни GIFing събития. Въпреки че Creatrs Network все още не е активна за публично ползване, от Tumblr казват, че вече са изплатени около 250 000 щатски долара на участващите в инициативата.
Дейвид Хейс, ръководител на творческите стратегии в Tubmlr, предполага, че през следващата година ще видим повече продукти, които са предназначени да дадат на творците по-големи възможности. Създаването на реклами може да бъде едно от най-малко вълнуващите неща в Creatrs Network, но това всъщност е много важно за Tumblr. Грозните и натрапчиви реклами могат да отблъснат потребителите далеч, но Creatrs Network може да бъде решението на това.
Прочетете още: Tumblr също добавя бутон "Купи"