Apple има Селена Гомес, HTC залага на Робърт Дауни-джуниър, Sony използва образа на Джеймс Бонд, а Samsung пък работи Лил Уейн - използването на звезди за реклама на продукти не е нищо ново и LG става поредната компания, решила да прибегне до услугите на известно лице при маркетинговата кампания на своя нов LG G5.

Този път южнокорейската компания ще си партнира с известния актьор Джейсън Стейтъм, когото познаваме от филми като Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Snatch и The Italian Job. За новата рекламна кампания на LG G5 англичанинът ще влезе в по-лежерно амплоа, което отговаря на девиза Play More, съпътстващ появата на новия смартфон.

Първото излъчване на реклама на LG G5 с Джейсън Стейтъм е насрочено за 1 април, когато клипът ще се появи на няколко ключови за компанията пазари като Северна Америка, Европа и Източна Азия. В интернет пък вече бяха пуснати и два тийзър клипа.

 

Виж още: HTC 10 ще дойде в сиво и черно, ще има три версии с различен хардуер и цени

Тагове: