Знаете колко трудно понякога може да бъде да изберете какво точно искате да гледате в Netflix. Преглеждате страница след страница, докато нещо хване окото ви. Но докато вие се опитвате да откриете нещо интересно за гледане, Netflix наблюдава кои промоционални изображения и снимки ви правят най-голямо впечатление.
Новообявени данни от Netflix разкриват, че именно снимките, постерите и рекламните кадри са най-важният фактор в решението на даден потребител кой филм и сериал да си пусне. Netflix е създала система за тест на това, кои изображения карат потребителите да гледат, и се оказва, че най-пленяващите образи са с познати или емоционални лица. От друга страна, неутралната физиономия или обикновеното лого определено не стимулират избора. Любопитно е, че появата на лицата на различни филмови и телевизионни злодеи също "значително надминава" всички останали, включително и снимки с герои. Това важи както за децата, така и за възрастните и е най-често срещано при избора на съдържание от детски и екшън жанрове.
Накрая Netflix разкрива още, че промоционални изображения с повече от трима герои генерират драстично по-малък интерес, отколкото такива с един или двама души. Това е логично, тъй като кадърът става прекалено претъпкан и е по-трудно да се видят отделните лица.
Виж още: The Punisher официално получава собствен сериал по Netflix