Facebook пусна актуализация на своето iOS и Android приложение за потребителите в САЩ, с която променя раздела за уведомления, превръщайки го в нещо много близко до Google Now. Актуализацията въвежда нов набор от "карти" за харесвания, коментари, рождени дни, спортни резултати, телевизионни предавания, времето, новини, както и покани за събития от приятелите ви. Новините са разделени на няколко категории - ще видждате налагащи се истории, заедно с често споделяни истории.

Новата емисия включва и филми и места наблизо за хранене, свързани с придружаващи Facebook страници и мнения. Всичко това следва “наръчника” изобретен от Siri и Google Now и наложен през последните няколко години.

Разделът с уведомления е място, което посещаваме всеки ден по няколко пъти. С новата актуализация то има потенциал да се превърне в доминираща дестинация, в която ще консумираме ежедневна информация. Въпросът тук е колко ефективно Facebook ще персонализира тази информацията, за да е полезна на всеки индивидуално. Информационните карти в Google Now вече предоставят множество информация за всеки индивидуален потребител и Facebook ще трябва да поработи доста, за да достигне това ниво.

Но има и определен риск за Facebook, а именно да превърне раздела с уведомления в едно прекалено “шумно” място. Компанията заяви, че няма планове да продава реклами в този раздел, но в перспективата, ако това място стане по-привлекателно не е изключено Facebook да си промени мнението.

Ще можете да добавяте и изтривате карти, както намерите за добре. Но повечето хора ще се придържат към тези по подразбиране, и резултатът ще е един вид вторичен новинарски поток (от гледна точка на новини и спортни резултати).

 

A More Useful Notifications Tab on Mobile from Facebook on Vimeo.

 

 

Прочетете още: Безплатни Viber трафик и стикери за клиентите на Мтел