Насочените реклами могат да бъдат доста досадни, но те могат да бъдат и доста зли, ако са нечувствителни към трагедиите в живота ни. Ако загубите дете и видите реклама за детски продукти, е разбираемо, че това ще ви подейства травматично. Facebook иска да промени това и тества функция, която ще ви позволява да скриете потенциално разстройващи ви реклами.
Опцията понастоящем е ограничена до блокиране на реклами за алкохол и родителски продукти, но от социалната мрежа могат да добавят и други теми, ако потребителите изразяват несъгласие с тях. Това е част от по-голяма промяна в рекламните предпочитания, с които ще можете да направите използването на реклами далеч по-приятно нещо.
Facebook е готова да ви позволи да виждате рекламите, които искате, но тя няма ви даде възможност да „заглушите“ напълно някои реклами. Все пак това е признание, че парите, които се печелят от реклами, не са най-важното нещо. Ако човек не харесва рекламната политика на Facebook, то това може да го накара да спре да използва социалната мрежа изобщо, което ще има по-лош ефект за Facebook, отколкото опцията за скриване на дадени реклами.
Прочетете и това: Германия ще налага глоби в размер на 500 000 евро за всяка фалшива новина във Facebook