Един iPad не е евтино удоволствие. Въпреки това собствениците на Apple в наши дни използват iPhone повече от iPad за различни задачи, като например изпращане на имейли, използване на интернет, гледане на видеоклипове, игри и слушане на музика.

Това сочи нов доклад, публикуван от аналитичната компания CIRP, която е анкетирала купувачи на iPhone и iPad в САЩ. Изглежда очевидно, че iPhone се радва на по-голямо внимание, тъй като остава с потребителя през по-голямата част от времето.

iPhone е неразделна част от екосистемата на Apple и допринася за привързаността, която не позволява на потребителите да купуват други марки. Главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук описа пускането на iPhone на пазара като „изживяване извън тялото“, но то стана и причина за едно от многото извинения, които Apple поднесе на обществеността.

Интересно е, че предпочитанията на iPhone пред iPad „се разпростират дори върху приложения и употреби, които изглеждат идеални за iPad“. Например по-големият дисплей и усъвършенстваният процесор на iPad го правят по-добър избор за задачи като игри и гледане на видео. Въпреки това фактът, че iPhone е достъпен по всяко време, „прави тези употреби по-чести на iPhone, отколкото на по-малко близкия iPad“.

В доклада се казва, че около 90% от собствениците на iPhone изпращат текстови съобщения и използват интернет ежедневно. Във всички случаи на употреба около 80% от собствениците на iPhone използват приложенията ежедневно, с изключение на игрите, слушането на музика и правенето на снимки.

iPhone е известен с усъвършенствания си хардуер на камерата, а последното поколение iPhone дори се предлага със специален бутон за управление на камерата, чувствителен на допир, за да се настройват различни настройки и да се използва визуална интелигентност. Въпреки това само около две трети от собствениците могат да бъдат определени като „фотоманиаци“, тъй като използват устройството си поне ежедневно, за да правят снимки.

От друга страна, само две трети от собствениците на iPad използват устройствата си ежедневно за изпращане на имейли, игри и гледане на видеоклипове. Достъпът до интернет е единственото приложение, което 89% от собствениците на iPad използват ежедневно. iPad често се смята за устройство за четене, но докладът показва, че само 37% от собствениците използват своите iPad за четене на книги и други материали ежедневно.

Снимка: Unsplash/CIRP

Виж още: Може да играете Doom вече и в PDF файл (ВИДЕО)

 

 

Тагове: