Dropbox е компанията, която предоставя една от най-добрите облачни услуги днес, ако не и най-добрата, и пазарната й оценка достигна 10 млрд. щатски долара. Това я превърна и в първата технологична компания с такава оценка. Но наскоро колегата ми Дарин публикува анализ за Dropbox и Evernote, наричайки ги умиращите еднорози (стартиращи компании, които се оценяват на над 1 млрд. долара) на Силициевата долина, с което повдигна редица въпроси за бъдещето на Dropbox. Да, компанията е изправена пред увеличаваща се конкуренция от страна на Google Drive и Microsoft One Drive, но главният изпълнителен директор Дрю Хюстън не изглежда притеснен.

Според Хюстън притесненията са подобни на тези, с които са се сблъсквали всички бързорастящи интернет компании. "Google премина през това, Facebook премина през това, всеки е преминал през това", казва той.

"Става въпрос за това, че ние сме финансирани от клиентите си. Имаме бизнес модел. Не става дума за еднорози... опитваме се да изградим страхотна дългосрочна компания и начинът, по който го правим, е чрез щастливи клиенти – това би трябвало да обсъждаме."

Хюстън отхвърля възможността за излизане на борсата в близко бъдеще. "Едно първично публично предлагане е чисто финансово решение. Набрали сме достатъчно средства, не се нуждаем от повече... Смятам, че това говори за силата на модела ни."


Прочетете още: Dropbox Paper е конкурент на Google Docs

Тагове: