Въпреки че днешният стандарт при екраните на смартфоните се oбoсoби oкoлo 5 инча и се радваме на не малък брoй фаблети, понякога е трудно да дoкoснем даден елемент на екрана с пръстите ни. Все още е пo-лесно да кликнем с мишка върху Х (хикса), за да затворим изскoчила реклама, oткoлкoтo да гo направим с пръст. Когато става дума за мобилни рекламни кликвания, последните проучвания показват, че до 50% от тях са случайни. За рекламодателите това може да доведе до изкуствено повишаване на честота на кликване върху реклами и до увеличаване на разходите.

 

Сега, за да направи мобилните изживявания още по-безпроблемни, Google автоматично ще блокира рекламните кликвания в няколко случая, които често водят до случайни кликвания. Ето трите нови актуализации, които се въвеждат:

 

  • Блокиране на кликванията, които се случват в близост до ръба на изображението: сега потребителите трябва да кликнат върху по-централна част на изображението, за да се придвижват към страницата на рекламодателя или приложението.
  • Блокиране на кликванията върху иконата на приложението: в рекламите в приложенията потребителите вече няма да бъдат в състояние да кликнат върху иконата на приложението за инсталиране. Вместо товапотребителите трябва да кликнат върху бутона call-to-action, за да посетят страницата и да инсталират приложението.
  • Добавяне на клик-забавяне: рекламите ще станат достъпни за кликване, след като са били на екрана за кратък период от време. Това ще даде на потребителите достатъчно време, за да разгледат съдържанието на рекламата, и ще помогне за премахване на случайните кликвания от потребители, които не са очаквали да видят появилата се реклама.

 

Тези нови подобрения при кликванията ще осигурят по-добро изживяване и за потребителите, и за рекламодателите. В дългосрочен план рекламодателите ще могат да подобрят производителността чрез реинвестиране на разходите от случайните кликвания обратно в кампании за показване. За да научите повече за кампаниите за показване и рекламните формати, посетете помощния център на Google.

Прочетете още: Google ще използва ТЕЦ за информационен център