Рекламите са една голяма част от интернет и бизнеса на Google и се използват на много места, които вече посещавате. Тези реклами вече са напаснати според вашите навици на сърфиране, но сега Google добавя ново ниво на персонализация за тях.

Нова функция, наречена "Настройки за рекламите", позволява на потребителите да избират вида на рекламите, които да виждате. Ето какво още пишат от Google в официалния си блог:

Направете рекламите, които виждате, по-полезни за вас. Включете „Персонализиране на реклами“, за да виждате по-подходящи за вас реклами в услугите на Google, както и в повече от два милиона уебсайта и приложения, с които Google си партнира за показването на реклами. Можете също така да използвате „Настройки за рекламите“, за да се откажете изобщо да виждате персонализирани реклами. Дори ако се откажете, ще продължавате да виждате реклами, но те няма да са толкова подходящи за вас.

Контролирайте информацията, която се използва, за да ви се показват реклами. Отидете в „Настройки за рекламите“, за да запазите темите, за които искате да виждате реклами, както и да видите демографските данни или друга информация, която се използва, за да ви се показват реклами.

Разберете защо може да виждате определени реклами. Менюто „Настройки за рекламите“ може да ви даде практическа информация за това, какво се използва, за да ви се показват реклами, като например демографските ви данни и някои от интересите ви.

Преглеждайте блокираните реклами. Можете да разглеждате рекламите, които сте блокирали в продуктите на Google.

 

Персонализиране на реклами

Google показва реклами на много местоположения, но всички те попадат в две основни категории:

• Реклами в услугите на Google (например Google Търсене, YouTube);

• Реклами, които се показват в повече от два милиона уебсайта или приложения, които не са собственост на Google, но си партнират с нас за показването на реклами.

От „Персонализиране на реклами“ контролирате какви реклами от Google да виждате, когато сте влезли в профила си в Google. Тези настройки важат за всички браузъри и устройства, откъдето Google ви е регистрирала. Това става по следния начин:

• Персонализиране на реклами включено: Google ще използва информацията в профила ви в Google, за да персонализира рекламите, които виждате както в услугите на Google, така и в уебсайтове и приложения, с които си партнира за показването на реклами;

• Персонализиране на реклами изключено: Google няма да използва информацията ви за персонализирането на реклами. Рекламите може да продължат да се основават на информация като съдържанието на уебсайта или приложението, което разглеждате, или на общото ви местоположение.

Още информация можете да получите в сайта на Google.

 

Източник: Google

 

Прочетете и това: Google купи електричество за 12 години напред от все още непостроена вятърна ферма 

Тагове: