Google продължава да затяга изискванията към хардуерните производители, след като по-рано въведе изискване на Powered by Android брандиране, за да гарантира, че Android смартфоните ще предоставят уеднаквено потребителско изживяване и разбира се достъп до услугите на компанията.

Според документ, разпространен от Recode, ако производителите искат да използват едно единствено Google приложение в бъдещето си Android устройство, тогава те ще трябва да инсталират всички Google приложения, дори Google Павилион. Други подчертани изисквания са, че Google трябва да бъде търсачката по подразбиране, полето за търсене и Google Play Store иконата, трябва да бъдат „непосредствено прилежащи към основния стартов екран". Но ако смартфон компаниите са готови да се откажат от Maps, Gmail и останалите Google приложения, то компанията от Маунтин Вю напомня, че Android все пак е ОС с отворен код.

 

Виж още: Гласовото управление на Google става все по-добро и по функционално.