В условията на пазар, който цени повече растежа, отколкото дела, дори малко забавяне на темпото може да се тълкува като лоша новина. Такова е положението на китайската компания Huawei, чийто скорошен успех в мобилната индустрия очевидно е довел до по-ниски приходи за 2016 г.

Интересно е, че този анализ не е дело на някой маркетингов специалист, а признание на самия производител, пише Phone Arena.

Продадените през 2016 г. над 139 милиона смартфона, заедно с по-големия дял печалба от потребителския бизнес и по-високите инвестиции в тази област са довели до по-ниски маржове през миналата година, поясняват от Huawei. Маржът на печалбата е спаднал до 7.1 процента от 9.3 процента през 2015 г.

Китайската телекомуникационна компания е третият по големина производител на смартфони в света по продажби след Samsung и Apple. Тя е и основен производител на безжично оборудване, конкурирайки се с Ericsson и Nokia. Huawei обаче все още не може да стъпи стабилно на американския пазар въпреки флагманите си Mate 9 и P10, както и относителния успех на марката Honor.

Тагове: