Associated Press споделя, че интересът към iBeacon платформата на Apple в САЩ не спира да расте. Припомняме, че тя позволява на магазини, заведения и други обекти да изпращат нотификации към потребителите, когато те са физически близо до тях.

Идеята заимства фундамента на Bluetooth маркетинга от близкото минало, но работи много по-елегантно. Миналата година Apple предостави на 254 магазина в САЩ iBeacon-и, а тази година компанията inMarket планира да разшири употребата на технологията значително.

В момента магазини на Safeway и Giant Eagle в Клийвлънд, Сан Франциско и Сиатъл изпробват iBeacon-и, работещи с приложенията на inMarket. До няколко седмици броят на обектите ще нарасне до 150, но надеждите на inMarket не спират до тук. До края на 2014 г. общият брой би трябвало да наброява няколко хиляди. Бихте ли използвали iBeacon приложения?

А знаете ли, че Amazon работи по платформа за автоматична доставка на консумативи?