Сигурно сте забелязали, че през последните дни повечето дами във Facebook публикуват като статус някакъв цвят. Ако все още се чудите защо колежката ви е написала „зелен на розови маргаритки”, тайната е, че това е десенът на… сутиена й. Кампанията стартира сред англоезичната част от женския пол като опит да се промотира борбата срещу рака на гърдата. В крайна сметка цветната мания се прехвърли и из другите държави и сега дори и българските акаунти изобилстват от колоритни статуси. Кампанията се разпространява като вирус, а механизмът й е прост. Всяка жена слага като статус цвета или десена на сутиена, с който е в момента. След това препраща на всичките си приятелки съобщение, което ги подканва да сторят същото в знак на съпричастност към борбата с рака на гърдата. По-повърхностната цел на акцията е мъжете да се запитат какво се случва.

Тагове: