Lenovo обяви, че компанията вече заема лидерската позиция на българския пазар за персонални компютри. Данните са за първото тримесечие на 2013 г., публикувани от независимата компания за пазарни проучвания IDC. Проучването показва, че през първото тримесечие на 2013 г. Lenovo бележи ръст от 6% на годишна база и вече заема пазарен дял от 17.4%. По данни от анализа и по отношение на дела на доставени устройства, българският пазар на персонални компютри бележи спад от 10.5% на годишна база. 

Водещата позиция на пазара на персонални компютри е основна цел на Lenovo и важна стъпка от развитието на компанията в превръщането й в глобален лидер в PC+ ерата – тази на персонални компютри, таблети и смартфони. Превъзходството на производителя се дължи на успешното приложение на корпоративната стратегия Protect and Attack - смятат анализаторите.