LG представиха своята нова бранд идентичност, в която централно място заема посланието „It's All Possible“ („Всичко е възможно“).
Новата идентичност и комуникационни послания на LG са разработени в унисон с цялостната стратегия на компанията, за да утвърдят позициите й в условия на силна конкуренция на глобалния пазар.
В надграждане на популярната „Life's Good” идентичност на LG, новото послание на компанията ще бъде представено по унифициран начин на глобално равнище по всички канали за комуникация, включително телевизия, печатни издания, дигитални медии и външна реклама. То дебютира днес на видео стената на LG на Times Square в Ню Йорк и на сайта на компанията.
Новата комуникационна тема ще бъде отразена и по време на представянето на смартфона LG G2 на 7 август.
Разгледайте и новата серия от аксесоари, които ще предлагат от LG!