Мобилната маркетингова компания SPARQ съобщи на сайта си, че тя вече е придобита от Yahoo. Компанията не разкрива цената на покупката, а от Yahoo също отказаха да илюстрират финансовите детайли на сделката.

Екипът на SPARQ ще се присъедини към Сънивейл кампуса на Yahoo. Според говорител на Yahoo, технологията на компанията помогна на потребителите да "скачат от приложение на приложение, да откриват, консумират и да са ангажирани със съдържание." Или, казано по-просто, това помогна на потребителите да получат по-общо мобилно съдържание.

Yahoo трябва да осребри своята мобилна потребителска база, ако иска да има успех в мобилни свят и да увеличи приходите си. Купуването на фирма, която е специализирана в това, е разумен ход.
Предвид фокуса на SPARQ, в движението между приложенията, от Yahoo ще бъдат в състояние да вградят технология, за да помогнат на своите потребители да се движат между нейните приложения.

 

А знаете ли, че Yahoo придобива Android приложението Aviate?

Тагове: