Имало едно време свят, в който нямало смартфони, таблети и социални мрежи. Но този свят отдавна е в миналото и днес прозорецът към света не са книгите, а 3-10-инчовите сензорни екрани, Google и Facebook. Всяка информация и всеки човек е на едно докосване разстояние – концепция, която е толкова привлекателна, че все повече хора се разхождат със смартфон в джоба или таблет в чантата. Те публикуват къде се намират във Foursquare, туитват мислите си от градския транспорт и качват снимките си във Facebook от мобилния си телефон. За тях безкрайният свят на социалните мрежи се прехвърля върху екрана на един джиесем. Според eMarketer около 9.5% от всички собственици на мобилни телефони в света, или 369 млн. души на глобално ниво, използват социални мрежи през джобните устройства. Има един голям въпрос обаче – дали семейството на Facebook, Twitter, MySpace, LinkedIn, Foursquare и всички останали е готово за предизвикателствата на миниатюрния дисплей. Колегите ни от telephone.bg са потърсили отговор на гатанката в ето този материал. Те питат на висок глас какво ще направят социалните мрежи, за да превърнат огромния мобилен интерес в печалба, и не се страхуват да споменат някои успешни и не чак толкова модели в това отношение. Но какво имат да кажат по въпроса – проверете сами. През това време през телефона ние ще си проверяваме какво сте ни написали на страницата ни във Facebook...

Тагове: