В изпълнение на своята стратегия за подпомагане на дигитализацията на българския бизнес Мтел стартира онлайн платформа за дигитални услуги.

За първи път в България един изцяло автоматизиран портал ще позволява на клиентите да заявят, платят, активират и управляват изключително богато портфолио от облачни решения на едно място в интернет пространството.

Порталът е локализиран на български език, а продуктите, предлагани в него, са насочени към бизнес клиенти. Потребителите ще могат да заплащат закупените от тях услуги както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.

На платформата бизнес клиентите на Мтел ще открият над 20 „облачни” услуги, разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. Предлага се широк спектър от решения – от софтуер за проследяване на продажбите и постигане на по-висока ефективност, през интелигентни системи за организиране на контакти и задачи, оптимизиране на работата в екип и проследяване на сделки, до IT услуги като Microsoft Office 365 и антивирусна защита на e-mail, Wi-Fi мрежи и сайтове.

„Мтел се стреми да покрие пълния спектър от телекомуникационни и IT услуги и считам, че със старта на новата платформа, ние не просто разширяваме портфолио си от продукти, но съдействаме за дигитализацията на бизнес процесите на нашите клиенти”, заяви г-н Михаил Семерджиев, старши мениджър „Фиксирани услуги” в Мтел.

Тагове: