Дългосрочната стратегия на Netflix включва премиера на нов оригинален тв сериал или сезон на всеки две седмици и половина. Това стана ясно от изявление на Тед Сарандос, главен шеф на отдел "Съдържание" в компанията. 

Това означава, че потребителите могат да очакват от Netflix много нови оригинални тв предавания и сериали като House of Cards с участието на мегазвездата Кевин Спейси и Orange is the New Black през следващите години. Ако плановете на компанията се осъществят, то потребителите ще могат да се радват на около 20 сезона или нови шоу програми на година. 

Най-популярната абонаментна видео стрийминг услуга в САЩ сериозно инвестира в оригинално съдържание в опит да се диференцира от конкуренцията и да привлече повече потребители. 

Следващият премиерен проект на Netflix е високобюджетната историческа драма Marco Polo, който ще бъде достъпен за стрийминг на 12-ти декември. Очаква се това да е най-скъпият сериал на гиганта до този момент. Останалите собствени проекти на американската фирма включват ток шоу с водещ Челси Хандлер и редица сериали със супергерои, базирани на вселената на Marvel. 

Първите собствени сериали на Netflix станаха тотален хит. Най-популярна е политическата драма House of Cards, следвана от сериала с преобладаваща хомосексуална тематика "в затвора" Orange is the New Black. 

Конкурентите в лицето на Hulu и Amazon също продуцират собствени тв предавания. Hulu, например, предлага предаванията The Awesomes, Behind the Mask, Deadbeat, Elite New Face, East Los High, Fresh Meat и др. Amazon от своя страна пусна пилотни епизоди на няколко собствени сериала и помоли феновете да решат кои да бъдат продължени. Списъкът на някои от най-известните включва The After (от създателя на X Files), Bosch, Hand Of God, Alpha House и Transparent. 

Прочетете: House of Cards с трети сезон

Тагове: