Партньорството за развитие на OLED TV, между японските марки Panasonic и Sony, създадено миналата година, трябваше да се възползват от производствените технологии за печат на Panasonic и OLED технологиите на Sony. Но изглежда на него ще бъде сложен край, според доклад от Nikkei. И тъй като двете компании не успяха да създадат панели, които са достатъчно издръжливи и чиито разходи са достатъчно ефективни, те са решили да не подновяват договорa между тях, които изтича тази година.
Вместо това, всяка от тях ще се фокусира върху развитието и продажбите на 4K телевизори, които едва наскоро са започнали да се продават по-добре, и вече са се покачили до 1,95 милиона единици през тази година, според DisplaySearch. Разбира се на предстоящото събитие CES 2014 (7-10 януари), до което остава по малко от 2 седмици, очакваме още повече 4K модели, който се надяваме да направят конкуренцията при тази тв технология по-голяма и повече хора да могат да си позволят покупка на 4K телевизор.