Amazon обяви, че продажбите по време на ежегодното промоционално събитие Prime Day в САЩ нарастват, дори и след поредица от проблеми, сред които счупеният сайт и приложение, от което пострадаха много клиенти в понеделник.

"Продажбите по време на Prime Day в САЩ досега са по-големи от всякога. Всъщност през първите десет часа Prime Day отбеляза по-бърз темп, отколкото през първите десет часа миналата година", се казва в изявление на компанията. Както е типично за фирмата, тя избягва да отчита твърди цифри за продажбите на Prime Day.

"Не всичко вървеше гладко като разходка на куче в парка, имахме труден старт и знаем, че някои клиенти временно не са могли да направят покупки", се казва в изявлението. Вероятно става въпрос за проблем със софтуерния ъпдейт, който е трябвало да бъде оправен в рамките на часове, а препратката за "разходка" е свързана със снимката на симпатични кученца, която излиза при грешна на сайта.

Освен това служителите на онлайн гиганта в Испания, Полша и Германия излиязоха на стачка заради лошите условия на труд и ниските заплати в тази важна седмица. Това не е първият път, в който служителите на Amazon от този складове излизат на стачка тази година. През март стотици работници стачкуваха, защото искаха предоговаряне на договорите им.

Коментарите на Amazon във вторник показват, че макар най-голямата компания за електронна търговия в света да е изправена пред подобни ситуации, започвайки своето важно годишно събитие, тя успя да избегне загубите и спад в поръчките. Като цяло през 2017 г. Prime Day донесе между 2.5 и 2.9 милиарда долара от продажбите в световен мащаб, включително продажбите от трети производители, казва финансовата компания Cowen за събитието през миналата година.

Тагове: