Популярността на Twitter като нестандартен канал за реклама расте. Последното доказателство е кампанията на авиокомпанията за евтини полети JetBlue. Нейни служители раздадоха 1000 безплатни двупосочни билети до всяка дестинация в портфолиото на JetBlue. Кампанията бе проведена по случай 10-ия рожден ден на фирмата и бе обявена единствено в Twitter. Там бе съобщено, че билетите ще бъдат раздадени на три мистериозни места из Ню Йорк. Всяко от щастливите кътчета от Голямата ябълка бе анонсирано отново в Twitter непосредствено след пристигането на служителите на JetBlue на съответната локация. Статистиката от любопитната кампания показва, че по-малко от 20 минути са били нужни за разграбването на билетите на всяко място. Първият желаещ се е появявал почти мълниеносно – едва 3-5 минути след туита, оказващ къде са подаръците на авиокомпанията.

Тагове: