Прекарваме изключително много време пред мониторите, където виждаме толкова много идейни реклами. Е, някои са по-скоро стряскащи или дразнещи, но със сигурност са забележим. В момента, в който отвърнем поглед от онлайн средата и разлистим страниците на някое списание, виждаме отново реклами, но тук те изглеждат доста...постни. Къде е взаимодействието? Къде е съдържанието? Просто снимка (независимо колко креативна е тя) и малко текст. Но ето нещо, което със сигурност ни впечатли и грабна вниманието ни.

 

Явно от Motorola също са решили, че рекламите в печатните издания имат нужда от известна промяна. Новата реклама на Moto X е разположена на една цяла страница, но най-интересната част е, че е интерактивна и позволява на потребителя да види телефона в различни цветове. Точно както е възможно и в интернет. Рекламата е поместена в януарския брой на списание Wired. В нея има инсталирани LED светлини, бутони и изключително тънка батерия, въпреки че цялата страница е прилично дебела. За съжаление, рекламата е само за броевете, които ще излязат в Ню Йорк и Чикаго, където се провеждат засилени рекламни кампании за Moto X и големите възможности за персонализация, които се предлагат. Ние трябва да се задоволим само с видео. Вижте го, заслужава си:

 

Тагове: