Според ново проучване на компанията Strategy Analytics, потребителите, които използват смартфони и таблети на Samsung не са заинтересовани от предварително вградените „S-приложения”, включително S-Voice, S-Memo, ChatON, Samsung Hub, Samsung Link и т.н.
Samsung потребителите предпочитат Facebook, WhatsApp, YouTube, и други ключови приложения от Google Play Store. Те са прекарали средно по седем минути на месец, използвайки Samsung приложения, в сравнение с до 11 часа в полза на Facebook приложението, например.
Samsung е завладяла пазара на Android устройства, разпространявайки своите фирмени приложения до всеки „S” потребител. И въпреки че клиенти прекарват много време със смартфоните и таблетите на корейската компания, това не означава, че те задължително се възползват от предоставения им софтуер. „Потребителите прекарват едва шест секунди във фирменото чат приложение, ChatON. Те като цяло пренебрегват предварително заредения софтуер, предложен от Samsung", пише в статия на The Wall Street Journal.
Отказът е сериозно предизвикателство пред Samsung, тъй като компанията се опитва да изгради лоялни потребители, независимо от Android екосистемата. "Очевидно е, че доминиращата позиция на Samsung на пазара е идеално средство за предлагане на собствени услуги и съдържание, но Samsung трябва да разработи диференциран набор от приложения, които ще резонират с ключовата им потребителска база", заявява вицепрезидентът на Strategy Analytics, Бари Гилбърт. С други думи: Samsung трябва да направи по-добри приложения.
А вие използвате ли S-приложенията на вашите Samsung устройства?
Виж още: Samsung и Amazon с общо мобилно приложение за четене на книги