Компаниите се присмиват една на друга по различни причини. Понякога това е, защото се чувстват пренебрегнати и безпомощни, а друг път им се струва, че това ще им донесе PR точки, пише CNET.
Според Samsung обаче нейната причина за отношението ѝ към Apple има по-други корени.
Запитанa защо компанията ѝ се противопоставя така на Apple в редица реклами, шефката на маркетинговата дейност в Samsung Янг-хи Ли обяснява, че зад това се крие много по-възвишена мотивация, отколкото обикновената дребнавост.
"Винаги се борим за това, което считаме, че е правилното в технологиите. Комуникационната и рекламната ни кампания не е по-различна. Ако смятаме, че нещо е правилно, неуморно се борим за него."
Една от рекламите, които осмиват Apple:
"Нашата марка се обляга на свободомислието, иновациите, жизнеността и това да бъдем изобретателни. За нас е ключово да поддържаме марката Samsung Galaxy млада и свежа", добавя тя.
Виж още: Анализатори: Samsung ще продаде 25 млн. бройки от Galaxy S7 и S7 Edge