Shazam обяви партньорство с Warner Music Group (WMG) и това е предвестник на един нов Shazam брандиран лейбъл, и едно сътрудничество в областта на маркетинговите усилия на двете компании. Warner Music Group е третата по големина компания в бизнеса на звукозаписната индустрия, което я прави една от четирите най-големи звукозаписни компании в света.

Shazam е добре известна с междуплатформеното си приложение за откриване на музика, а настоящото партньорство е голяма стъпка за компанията. Новият Shazam лейбъл ще бъдат използван основно за откриване и развитие на независими музиканти и ще се включи към съществуващия лейбъли на WMG - A&R (Atlantic Records), Asylum, Big Beat, Elektra, Parlophone, Warner Bros., Warner Classics.

За WMG, партньорството със Shazam е важно, защото си осигуряват промоционален канал с по-добър достъп до фенове, които "Shazam-ят" тяхната музика. Потребителите на Shazam, в замяна, ще получат достъп до ексклузивно съдържание. Броят на Shazam-ерите в цял свят е, около 420 милиона в 200 страни, и това прави очевидно защо Warner Music Group би искала да включи своите бази данни в услугата на Shazam.

За Shazam стартирането на свой собствен лейбъл е повратна ход, защото това им осигурява достъп до огромна база данни с музика. Ще бъде интересно да видим плодовете на това партньорство.

 

Shazam за Android, iOS, Windows Phone!

 

А знаете ли, че Shazam има нова редизайн стратегия?