В интервю пред engadget Шухеи Йошида, едно от най-важните лица в PlayStation подразделението на Sony, споделя, че сделката между Oculus VR и Facebook може само да го радва. Японецът споделя, че интересът към виртуалната реалност на голям бизнес като Facebook доказва, че новата медиа наистина е бъдещето на интеракцията ни с дигиталния свят.
Припомняме, че самият Марк Закърбърг вярва в Oculus VR и смята, че виртуалната реалност е логичната стъпка след мобилните устройства. Йошида смята, че Oculus Rift е невероятен продукт, който все още не е готов за масовия потребител. В сравнение с хедсета за виртуална реалност на Sony, Project Morpheus, разработката на Rift има голям набор от настройки, които могат да подведат обикновените потребители. Йошида вярва, че ново изживяване като виртуалната реалност трябва да работи идеално от първия път. Прочетете пълното интервю тук.
А прочетохте ли мнението на Палмър Лъки, бащата на Oculus Rift, за сделката?