Изтекли имейли разкриват музикалните амбиции на Snapchat, които явно са заинтересовани и от “снапването“ на музика между потребителите. Компанията вече е експериментирала с насърчаване на специфични групи в промоционални снапове, но единственият проблем е как да превърнат това в бизнес. В имейлите се вижда, че главният изпълнителен директор на Snapchat Айвън Шпигел обмисля и редица идеи за интегриране на музика в Snapchat, включително стартиране на музикален лейбъл и използване на приложението за насърчаване следващите действия.
Имейлите идват от главният изпълнителен директор на Sony Pictures Майкъл Линтън, който също е инвеститор и член на борда на Snapchat. В тях се посочва, че най-големият проблем пред Snapchat е рязката разлика между икономиката на музикалната индустрия и света на технологиите. Докато едната страна иска да прибира големи проценти от печалбата (музикалната индустрия), то Snapchat все пак трябва да създаде модел, от който има икономически смисъл и е конкурентен на другите музикални услуги. Една от страните трябва да направи по-големи компромиси, но коя, предстои да видим.
От Snapchat са отказали да коментират изтичането на информация. А вие очаквате ли Snapchat да пусне музикална услуга?
Прочетете още: Snapchat заплаши с бан потребителите, ползващи външни приложения