Популярната музикална стрийминг услуга Spotify отвори своите данни за целенасочена реклама. Сега вашата възраст, пол и музикални предпочитания ще бъдат на разположение на различни фирми от трети страни.

Spotify нарича това „програмно купуване“ и вече го е активирала. Рекламодателите ще имат достъп до 70 милиона души в 59 страни, които използват безплатната версия на Spotify, в която се поддържат реклами.

Чрез анализ на вашите музикални предпочитания, възраст и пол, тези купувачи ще имат възможност да ви предоставят реклами, които биха били интересни за вас. Аудо рекламите ще бъдат с продължителност 15 и 30 секунди.

 

Източник: The Next Web


Прочетете и това: Oppo F1s ще зарадва селфи маниаците с 16 МР предна камера 

Тагове: