Сериалът Stranger Things, който дебютира през юли по Netflix, се превърна в една от най-обсъжданите и гледани тв програми това лято. Той бе приет положително както от феновете, така и от критиците, но дали това ще бъде достатъчно, за да финансира компанията втори сезон?
По данни на Symphony Advanced Media осемте епизода от първия сезон на сериала съставят третия най-гледан сезон на оригинален Netflix сериал, дебютирал през последната година. В рамките на първите 35 дни от пускането на епизодите свръхестествената драма е гледана средно от 14.07 милиона зрители. Единствено първият сезон на Fuller House и четвъртият на Orange Is The New Black са привлекли по-голяма аудитория в своите първи 35 дни. Сред останалите оригинални продукции на Netflix Stranger Things изпреварва Making a Murderer (13.35 милиона), Daredevil (13.35 милиона), Jessica Jones (6.26 милиона), Unbreakable Kimmy Schmidt (6.08 милиона), The Ranch (6.01 милиона), House of Cards (5.67 милиона) и F is for Family (4.81 милиона).
Подобно на своите конкуренти Hulu и Amazon, Netflix по традиция отказва да разкрие данни за зрителите на своите програми с оправданието, че платформата не съдържа реклами и съответно рейтингите не са важни за нейния бизнес модел.
Създаден от братята Мат и Рос Дъфър, Stranger Things има Fresh рейтинг от цели 95 процента в сайта Rotten Tomatoes, което го прави един от най-високо оценяваните сериали от началото на годината, припомня Variety.
Виж още: Това са игрите, вдъхновили създателите на Stranger Things
Коментари (0)