Apple Music идва в доста критичен момент. Хората в САЩ използват стрийминг музикални услуги почти два пъти повече през първата половина на 2015 г., отколкото през същия период на миналата година, а продажбите на цифрови песни са спаднали с малко над 10 на сто според доклад на Billboard от статистика на Nielsen.
Като цяло Nielsen отчита 92 процента скок - до 135,2 милиарда стриймнати песни. Това е пореден знак, че цифрови файлове за изтегляне вървят по пътя на компактдиска, докато музикалният стрийминг бързо се превръща в нов начин за слушане на музика.
Това, което е наистина интересно около стрийминг измерванията на Nielsen, е, че те не се отнасят само за аудио. В действителност най-големият скок е при видео стрийминга - 109 процента увеличение - до 76,6 милиарда излъчвания. Ако не друго, това звучи като добра новина за YouTube и стрийминг услуги като Apple Music, които включват музикални клипове.
Прочетете още: AC/DC вече в Spotify и Apple Music