Още няколко големи компании демонстрираха характер, изваждайки своите скъпи реклами от YouTube, след като наскоро една невинна реклама на английската държавна администрация неочаквано бе излъчена в екстремистки клипове.

Wal-Mart, PepsiCo, Starbucks, General Motors, FX Networks и Dish Network обърнаха гръб на Google, след като стана ясно, че реклами, заплатени от известни рекламодатели, намират място в клипове, изповядващи расистки и антисемитски възгледи. Въпреки извинението от страна на интернет гиганта изглежда алгоритъмът все още не е оправен и неудобните съчетания от реклами и клипове продължават.

В резултат големите марки са принудени да запазят имиджа си, взимайки крайни мерки.

"Много разочаровани и загрижени сме от това, че някои наши реклами се появяват във видеа, които насаждат омраза", казва в изявление PepsiCo. Starbucks обяви случващото се като "шокиращи", а Wal-Mart го нарече "отблъскващо".

Реклами на други известни компании като Amazon, Coca-Cola, Procter & Gamble и Microsoft също са се появявали в противоречиви клипове в YouTube, показва разследване на The Wall Street Journal.

Тагове: