Warner Bros. придоби платформата Machinima, с което гигантът получава още по-широка аудитория от геймъри и комикс фенове. Сайтът е известен със своите видео продукции, посветени на класически поредици като Mortal Kombat, Street Fighter и DC Universe.

С повече от 12 милиона абонати в YouTube и над 220 000 в Twitch, Machinima има значително онлайн присъствие. В нея дори преди време инвестира Google. През 2014 г. компанията се забърка и в скандал, след като стана ясно, че тайно е промотирала различни игри, посочвани от рекламните ѝ партньори. Случаят бе разрешен от Федералната комисия по търговия на САЩ по-рано тази година и Machinima се задължи вече да разкрива кога пуска спонсорирано или платено съдържание.

Благодарение на сделката, цялото мултимедийно съдържание на Machinima ще стане на разположение на AT&T. Мобилният оператор плати 80 милиарда долара, за да купи Time Warner, която притежава Warner Bros. С това операторът ще успее да реализира отдавнашната си мечта да предложи актуално съдържание на по-младите си клиенти, пише The Verge.

Виж още: Българите обичат телевизията и търсят HD качество според проучване на ASTRA България

Тагове: