На 21 октомври YouTube се готви да разкрие нещо по време на събитие в Лос Анджелис, според Recode. Според източници това ще са нови програми с оригинално съдържание на някои от най-големите звезди в YouTube, а част от съдържанието ще бъде достъпно само за бъдещи клиенти на абонаментния план.

Според нов доклад, публикуван от The Wall Street Journal, платената услуга на YouTube ще включва много по-големи играчи. Ако това е вярно, значи YouTube е успяла да убеди Time Warner Inc., 21st Century Fox‘s, A+E Networks Inc. и Comcast Corp.'s NBCUniversal. Същите източници твърдят, че YouTube е в процес на преговори и с Walt Disney Co.

Някои от компаниите очевидно не са развълнувани да подпишат споразумение с YouTube, тъй като вярват, че трябва да получат по-голям дял от печалбата спрямо обикновените YouTube потребители. WSJ отбелязва, че създателите, които са се записали за участие в абонаментната услуга колективно, ще получават 55 процента от приходите, които тя генерира. YouTube е заплашила големите компании, че ще ги изтрие изцяло дори от безплатната версия на сайта си, ако те не участват според правилата.

Абонаментната услуга на YouTube може да стартира в края на октомври. Това трябва да стане на предстоящото събитие в Лос Анджелис, макар YouTube все още да не е потвърдила нищо.

 

Прочетете още: YouTube Gaming с възможност за излъчване на видео на живо от Android телефони 

Тагове: