Приложението на Yettel предлага нови функции, които правят опознаването на България и 100-те национални туристически обекта по-интерактивно и забавно. Българският туристически съюз (БТС) и операторът са добавили шест категории постижения, томбола с награди за най-активните потребители и възможност за регистрираните участници да поканят приятели.

Yettel и БТС продължават да развиват и допълнителното съдържание, което представя различни обекти чрез интерактивни аудио и видеоистории. Историите са създадени специално за приложението на оператора от български артисти, които представят националните обекти по интересен и забавен начин.

Към традиционните печати за посетени обекти в приложението на Yettel са добавени шест категории постижения, които са посветени на вида и местоположението на туристическите обекти – „Исторически: Пътуване във времето“, „Природни: Приключение в природата“, „София: Столични находки“, „Пловдив: Под тепетата“, „Бургас и Варна: Морски съкровища“ и „Велико Търново: Разходка по Янтра“.

Yettel и БТС ще организират месечна томбола в периода юни – август. Всяко завършено постижение и поканен приятел ще дават шанс на потребителите да спечелят страхотни награди: три смарт часовника HUAWEI Watch GT 4 46mm Black, два HUAWEI Watch Ultimate Voyage Blue, три безжични слушалки APPLE AirPods 3rd Generation, пет преносими батерии Belkin 10 000mAh и 10 селфи стика – Xmart Bluetooth + Tripod. Голямата награда е iPhone 15 128GB.

Годишната томбола на Национално движение „Опознай България – 100 национални туристически обекта“ за хората със събрани 25 за бронзова, 50 за сребърна и 100 печата за златна значка в рамките на годината ще продължи да се провежда.

БТС и Yettel дигитализираха 100-те национални туристически обекта през есента на миналата година и пренесоха хартиената книжка в телефона – в приложението на Yettel. Възможността да се събират марки и печати в хартиените паспорти се запазва, но към нея се добавят и интерактивните функции на мобилното приложение. Чрез него потребителите могат да събират виртуални печати от обектите и да се запознаят със значими за страната ни забележителности по един модерен и дигитален начин.

Кампанията е отворена за всички с регистрация в приложението на Yettel – без значение дали са клиенти на оператора.

Още от Social