Samsung разкри, че в последната си кампания SpaceSelfie, която достави десетки хиляди снимки от стратосферата обратно до потребителите на Земята, над една трета (37%) от изпратените кадри от потребители всъщност не са самостоятелни селфита. Изправени пред уникалната възможност да изпратят селфито си в Космоса, хората избраха да споделят изживяването с най-близките си, доказвайки как култът към селфито отстъпва пред този към щастливите взаимоотношения.
Кампанията SpaceSelfie на Samsung издигна Galaxy S10 5G до стратосферата, давайки възможност на потребителите да изпратят снимка до това устройство и да получат в замяна неподправен космически кадър. Избрани на случаен принцип кадри след това се показваха на 6.7-инчовия Dynamic AMOLED екран и бяха заснети на фона на уникалната гледка към планетата. Тези снимки бяха изпратени обратно на земята, за да могат потребителите да ги споделят в социалните мрежи.
Последните социално-психологически изследвания показват, че снимките, които споделяме в социалните мрежи от обикновена суета, са изместили фокуса си към нещо, с което искаме да се похвалим. Анализът на кадрите, изпратени в Мисия SpaceSelfie, сякаш потвърждава, че те вече демонстрират повече лично щастие и привързаност.
Над три пъти повече са мъжете, които са изпратили свое космическо селфи в сравнение с жените (46% срещу 15%). 25% от изпратените селфита са на двойки, уловили в кадър от предложения за брак и годежи, до засвидетелстване на безгранична любов. Изследванията показват, че селфита на двойки вече се приемат като знак на близост и могат да допринесат за по-високо ниво на удовлетвореност, интимност и ангажираност във връзката. Изненада е, че въпреки факта, че онлайн пространството е пълно със забавни картинки с животни, селфитата на домашни любимци са по-малко от 3% от всички изпратени снимки.
Вижте още: Samsung Galaxy S11 ще гледа света през 108МР обектив