Да, температурите са безмилостно високи и клавиатурите ни се разтапят, но този път не грешим, когато нещото, което ни привлече вниманието почти колкото MagSafe батерията за iPhone, е новият аромат на Paco Rabanne. Всъщност - все още не сме наясно как точно ухае Phantom, но бутилката, която е във формата на ретроробот, определено кликна с нашите интереси. Разбира се - той е явна препратка към емблематичните модели на испанския дизайнер, чието име някои свързват с едни трудно поносими “кюлчета”. Този път акцентът е съвсем друг: технологиите, поколението на милениълите с техните стартъп амбиции и мания по 90-те. 

 
Но това, което е наистина интересно, е капачката на Phantom, в която е вградена NFC технология. Така тя се превръща в ключ към дигитални екстри, а създателите на парфюма обещават да генерира все повече съдържание с времето. Първата от тях е, че след допира на телефона до NFC полето, се появява Boombot, който приканва да бъде избрана която и да е дата. Това (обикновено) е датата на раждане, а резултатът е Spotify селекция от специално подбрани парчета от този период. Втората екстра се нарича Paco Rabanne’s Phantom Philter и всъщност е Instagram филтър, който използва добавена реалност и роботът може да “каца” на рамото ви и да разпраща любовни съобщения напълно в синхрон с вашите движения.  
Но в съзнанието ни продължава да изниква въпроса “Защо?”. Създателите на парфюмa обясняват, че по време на проучването за създаването на нов аромат формулата е била вградена в AI, който е прегледал няколкостотин все още неизпробвани комбинации. И всъщност имено изкуственият интелект е препоръчал точната доза от молекулата стиралил ацетат, който довежда до неповторимия краен резултат.  
Ще трябва да почакаме малко, защото Phantom ще бъде наличен в началото на август 2021, но той вече заема почетно място в епохата, в която технологиите са буквално навсякъде.  

Снимки: Paco Rabanne

Виж още: TAG Heuer пуска Super (скъп) Mario умен часовник