Придобиването на Runtastic даде на Adidas силен тласък в технологичните й усилия и сега спортната марка иска да създаде по-отворени приложения, работейки с външни на нея компании.

Adidas възнамерява да даде своето ноу-хау, за да може софтуерът и хардуерът й да се вградят в други устройства на трети страни, за да може да достигне до повече хора. Целта е да се подобрят фитнес преживяванията на всеки отделен индивид, тъй като не всеки има същия подход за тренировка.

Що се отнася до това, кога можем да очакваме тези нови продукти, независимо дали те ще са мобилни приложения или носими устройства, от Adidas казват, че в момента няма срокове за изпълнение, но това със сигурност ще се случи.

Adidas придоби Runtastic през 2015 година, като направи това срещу 238 млн. долара. Един от най-големите плюсове, освен опита на Runtastic, беше и потребителската база от над 100 млн. потребители. През последните години Adidas отделя сериозно внимание, за да направи платформата все по-сериозна част от бизнес стратегията си, а днешната новина показва точно колко важна е тя за спортния производител. Преди месец Adidas дори спря поддръжката на своята платформа MiCoach, тъй като иска да насочи потребителите именно към Runtastic.

Тагове: