Двигателят е 2,0-литров TDI турбодизел, който има максимална мощност от 224 к.с. и 450 Нм въртящ момент достатъчни да ускорят спортиста от 0 до 100 км/ч за 6,6 секунди, достигайки максимална скорост от 240 км/ч. Задвижването е на четирите колела посредством 6-степенна ръчна скоростна кутия и системата Quattro.
За максимална динамика инженерите от Инголщат са добавили специален заден спойлер, взаимстван от моделите в сериите DTM. Калниците са разширени със специални вежди, които се завинтват директно за купето. Благодарение на тях са монтиарани 20-цолови джанти. Предната броня е получила огромни въздухозаборници за максимално охлаждане на интеркулерите и спирачките. На задната броня е добавен специален спойлер с дифузьор, както и два ауспуха от двете страни.
Спирачната сила отпред е поверена на 6-бутални апарати и керамични дискове. Audi са добавили и подобрена система за контрол на динамиката, която позволява на шофьора да коригира времето за реакция на тягата от двигателя, звукът от изпускателната система, управлението от кормилната уредба, стабилизиращата система ESP, както и работата на магнитните амортисьори, пише агенция Speed-Press.
Коментари (0)