Главният дизайнер на BMW, Сенди МакГил, споделя, че дизайнерската работа на екипа на Apple има сериозен принос за днешната автоиндустрия. Той отбелязва пред Motoramic, че цветовите решения на Джони Айв и компания връщат доброто име на бялото. По думите на МакГил то дълго е свързвано предимно с хладилници и фаянс, т.е., няма добър статус сред по-скъпите продукти. Новата епоха на Apple, започваща със завръщането на Стив Джобс в началото на 21-ви век и началото на кариерата на Джони Айв в компанията, вдъхва и нов живот в бялото. Първият наистина култов бял продукт на компанията е първият iPod. 

Според МакГил именно портфолиото на Apple налага бялото като основен цвят за демонстриране на най-добрите модели нови автомобили, замествайки сребристия металик - фаворит на автодизайнерите за повече от десетилетие.

 

Тагове: