Мобилният оператор Three UK призна, че поради технически проблем е имало теч на клиентска информация, съобщи The Guardian. Бъгът в системата позволява на някои абонати при влизането в акаунта си да виждат имена, адреси, телефони и история на обажданията на непознати

От Three обявиха, че разследват проблема и помолиха засегнатите клиенти да се свържат с центъра за обслужване на клиенти. 

Редица потребители писаха на Facebook страницата на оператора, описвайки проблема като "шокиращ", както и искайки обяснение как е възможно да бъде допуснат такъв сериозен теч на информация. 

"Малък брой клиенти може би са успели да видят детайли от мобилните акаунти на други Three потребители чрез My3", заяви говорител на телекома. "Финансови детайли не са били видими по това време, но разследваме случая". 

На този етап не е ясно каква е причината за теча, нито колко са клиентите с компроментирана информация. 

Three не са единствените, които разследват проблема. Британският регулатор ICO, отговорен за сигурността на информацията, също обяви, че започва собствена проверка на инцидента.  

Това не е първият случай на теч на информация от Three. Преди четири месеца трима мъже бяха арестувани, след като успяха да получат достъп до личните данни на хиляди потребители на оператора, включително имена и адреси. При този инцидент засегнатите бяха над 133 000.