Световният ден на емоджито (17 юли) определено провокира няколко големи компании да направят някои нововъведения в тази сфера.
На четвърто място можем да наредим проучването на Adobe, което търсеше емотикона на 2021. И понеже думите точно в този момент изглеждат ненужни, ето ги и тях:
В проучването бяха разгледани въпроси, как потребителите възприемат тези, които използват емотикони, има ли място този тип изразяване в бизнес комуникацията и кои са емотиконите, използвани при флиртуване онлайн.
На трето място (изненадващо) се нареждат Apple, които искат да въведат нови емотикони, сред които са диско топка, корал, лотос, разтапящо се емоджи, трол и... бременен човек.
На второ място (за тяхно съжаление) се нареждат Microsft, които (УРА) спазиха обешанието си и върнаха Clippy сред емотиконите. Или по-скоро подмениха някои от тях:
И първото място (според нас) печелят Soundmojis на Facebook. Както показва името им, Soundmojis са емоджита със звук. За да бъдат активирани, по време на разговор в Messenger трябва да се кликне върху иконата за звук в дясната част на прозореца. Сред опциите виждаме някои, които са доста ясни: като например пляскане с ръце. Но пясъчният часовник звучи с парчето на Drake “You only live once that’s the motto”, а слънцето припява с гласа на Kanye West “Good Morning”. А можете ли да познаете кое от тях ще пусне сцената от Fast & Furious 7 “I don’t have friends, I got family”?
Снимки: Adobe/Emojipedia/Microsoft/The Verge
Виж още: Търсенето на AR и VR шлемове е скочило тройно за една година