Facebook отчете печалба за Q2 на 2017 при цена на акция 1.32 щатски долара. Нетната печалба достига 3.89 млрд. долара, което представлява увеличение от 71 процента на годишна база. Приходите възлизат на 9.16 милиарда долара, най-голямата цифра за тримесечие на Facebook. Това представлява 45 процента ръст спрямо приходното тримесечие за миналата година. 87 процента от всички приходи се генерират от излъчване на реклами на мобилни устройства.  

Инвеститорите предвиждаха значително забавяне за Facebook, но техните прогнози не се сбъднаха. Бизнесът на Facebook се забавя, но все пак не толкова много. През изминалото тримесечие действителните разходи за инвестиции са увеличени до 1.44 млрд. долара спрямо 995 млн. долара преди година, но доста под очакванията за 1.8 млрд. долара.

Facebook вече има повече от два милиарда активни потребители, като от компанията твърдят, че 66 на сто от тези потребители - или 1 320 000 000 - посещават услугата ежедневно.

 

Тагове: