По-строгите правила на Google за масови изпращачи в Gmail, насочени към намаляване на спама и улесняване на отписването от нежелани имейли, започнаха да се показват в уеб версията на Gmail.
Удебелен син бутон „Отписване“ вече се появява до името на подателя, отметката за потвърждение (ако има такава) и имейл адреса. Бутонът с нов дизайн премахва скромната версия от 2014 г. с нейния обикновен сив текст и подчертаване.
През октомври Google зададе праг на процента на спам за изпращачите на групови имейли. Компанията основно казваше на компаниите и групите, които изпращат повече от 5000 съобщения в Gmail на ден, за да сведат до минимум бомбардировката от нежелани послания. Всичко това е част от плана на Google да държи под контрол нежеланите съобщения.
През февруари 2024 г. изпращачите на групови имейли ще трябва да предоставят на потребителите на Gmail лесен изход от техните пощенски списъци с бутон за отписване с едно щракване. Но ако използвате Gmail в мрежата, може би вече сте забелязали изпъкналата нова опция за отписване, която улеснява живота преди официалното пускане.
За разлика от предишната по-деликатна версия от 2014 г. този удебелен бутон изисква потвърждение, преди Google да поеме инициативата да се отпише от ваше име, като изпрати имейл от вашия акаунт.
Освен това, когато задържите курсора на мишката върху съобщение във входящата си кутия, този пряк път също се показва вдясно, преди Архивиране и Изтриване.
Удебеленият бутон също вероятно се подготвя да представи своите неща в Gmail за Android. Google призна в края на миналия месец, че тества бутон за отписване за Gmail на Android, за да постави мобилната версия наравно с уеб версията. И в случай че се чудите, бутонът Отписване също се намира от дясната страна на адреса на подателя на мобилното устройство.
Снимка: Unsplash/9to5Google
Виж още: Този хибриден самолетен дизайн може да направи полетите по-евтини от билетче в трамвая